25 Haziran Salı 2024
3 yıl önce

Cüneyt Özdemir sordu, Merdan Yanardağ sustu! “TELE 1 televizyonunu nasıl kurdun, kaynağı nereden buldun ve nasıl finanse ediyorsun?”

cüneyt özdemir, merdan yanardağ, durdu özpolat, tele 1, yurt gazetesi, akın ipek, fetö

3 yıl önce

Tele 1 sunucusu Musa Özuğurlu'dan Cumhurbaşkanı Erdoğan ve İçişleri Bakanı Soylu’ya iftira

tele 1, musa özuğurlu, iftira, almanya, merkel, cumhurbaşkanı erdoğan, içişleri bakanı süleyman soylu, cemevi, chp, can ataklı, başörtülü, öğretmen

3 yıl önce

RTÜK Tele 1'deki skandal yayın hakkında inceleme başlattı

rtük, tele 1, musa özuğurlu, cumhurbaşkanı recep tayyip erdoğan, içişleri bakanı süleyman soylu, polis cemevine işedi, iftira, incele başlatıldı

3 yıl önce

Yine TELE 1 televizyonu yine rezalet! E çüş artık! E yuh artık! E oha artık!

tele 1, musa özuğurlu, polis, cemevi, işedi, çüş, yuh, oha, ahmet hakan, provokasyon, recep tayyip erdoğan, süleyman soylu

2 yıl önce

RTÜK, FOX TV, Tele 1, Halk TV ve Kudüs TV'ye idari para cezası uygulanmasına karar verdi

Radyo ve Televizyon Üst Kurulunca (RTÜK), yayın ilkelerini ihlal ettiği gerekçesiyle FOX TV, Tele 1, Halk TV ve Kudüs TV'ye müeyyide uygulandı. RTÜK'ten yapılan açıklamaya göre, FOX'taki "Elkızı" dizisinin bazı sahnelerini inceleyen Üst Kurul, evcil bir köpeğin silahla öldürülmesi ve çok sayıda kadına şiddet görüntülerinin yer alması nedeniyle, yapılan oylama sonucu yayıncı kuruluş FOX'a idari para cezası uygulanmasına karar verdi. Üst Kurul üyeleri, Tele 1'in "18 Dakika" programında, Merdan Yanardağ'ın yayındaki bazı ifadeleri nedeniyle yayın ilkesi ihlali yapıldığına karar vererek, Tele 1 hakkında idari para cezası müeyyidesi uyguladı. Halk TV'deki programlara ceza Halk TV'nin "Açıkça", "Medya Mahallesi", "Sözüm Var" programları ile "Kayda Geçsin" ve "Perdenin Önü Arkası" isimli programları hakkında hazırlanan uzman raporlarını görüşen RTÜK, yapımlardaki yayın ilkesi ihlallerini inceledi. "Açıkça", "Medya Mahallesi", "Sözüm Var" programlarında bazı kamu kurumlarına iftira atıldığını belirleyen RTÜK, "Perdenin Önü Arkası" programındaki birtakım söylemleri de yasa ihlali olarak değerlendirdi. RTÜK, "Kayda Geçsin" programında moderatör Özlem Gürses'in bazı açıklamalarının, sorumlu yayıncılık anlayışıyla bağdaşmadığı gerekçesiyle Halk TV'ye idari para cezası müeyyidesi uyguladı. Azerbaycan Cumhurbaşkanı Aliyev'e hakarete ceza Türkiye Azerbaycan Dernekleri Federasyonunun başvurusunu değerlendiren RTÜK, Kudüs TV'de yayınlanan "Üçüncü Göz" programını inceledi. Yayında Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev'e hakaret edildiğinin tespit edilmesi üzerine, yayıncı kanala idari para cezası verildi.

2 yıl önce

Sedef Kabaş'tan TELE 1'de skandal sözler! Cumhurbaşkanı Erdoğan'a ve Cumhurbaşkanlığı makamına hakaret etti

Gazeteci Sedef Kabaş, TELE 1'de katıldığı canlı yayında Başkan Erdoğan'a ve Cumhurbaşkanlığı makamına hakaret etti. Kabaş'ın, hakaret içeren "Büyükbaş hayvan bir saraya girdiğinde o kral olmaz, o saray ahır olur." sözleri sosyal medyada tepki çekti. SKANDAL SÖZLER Sedef Kabaş şunları söyledi: "Şuna inanıyorum ki Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan siyasi hayatına baksa, kendisine bu toplum, bu halk, bu ülke çok şans verdi. Yani çok iyi makamlara getirdi. Çok destek, oy verdi. Çok paye verdi. Üslup düşüklüğü, küfretmek ne demektir? Çok meşhur bir söz vardır. Taçlanan baş akıllanır diye. Ama görüyoruz ki gerçek değil. Tam tersi bir söz vardır. Büyükbaş hayvan bir saraya girdiği zaman o kral olmaz, o saray ahır olur demiş. Yani tam tersini ifade eder."

1 yıl önce

Muharrem İnce’den Halk TV, Tele 1 ve KRT iddiası: Her ay düzenli maaş alıyor

Memleket Partisi Genel Başkanı Muharrem İnce, son 1 yılda 4. kez Denizli’ye geldi. İlk başta Kale ilçesinde partililerle bir araya gelen Muharrem İnce, ardından da kent merkezinde hareket etti. Burada bir otelde açıklamalarda bulunan Muharrem İnce, 6’lı İttifakı hedef aldı. İnce, “Şunu söyleyeyim 6’sından biri çıkıp da ben bu Erdoğan’ı yenerim düşün peşime diyemiyor” diye konuştu. “CHP’DEN VE İYİ PARTİ’DEN HER AY DÜZENLİ MAAŞ ALIYORLAR” CHP’ye yüklenen Muharrem İnce, “Halk TV, Tele 1, KRT, CHP’den ve İYİ Parti’den her ay düzenli maaş alıyor. Miktarlarını bile söylerim. Son zamları bilmiyorum ama. Bir de haber yaptıkları zaman ‘maaşı keseriz’ diye tehdit ediyorlar, sonra bu ülkeye demokrasi getireceğiz diyorlar” dedi. “SİYASET YUMRUKLA DEĞİL DİL VE BEYİNLE YAPILIR” Gazeteci Latif Şimşek’e saldıran Cemal Enginyurt’u da eleştiren İnce, “Cemal Enginyurt’a gelince, kendini ringde zannediyor. Meclisi de ring zannediyor, stüdyoyu da ringe zannediyor, her yeri ring zannediyor. Ona da yumruklarını değil, dilini kullanmasını öneriyorum. Siyaset yumrukla değil, dil ve beyinle yapılır” diye konuştu.

1 yıl önce

Hamza Dağ’dan Sözcü ve TELE 1’in, ‘Erdoğan AK Partili yöneticilere saat hediye etti’ yalanına sert tepki

CHP yandaşları Sözcü ve TELE 1, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın AK Parti’nin kuruluş yıl dönümünde parti yöneticilerine ve milletvekillerine ‘İsviçre malı saat’ hediye ettiğini öne sürdü. Sözcü tarafından yapılan haberde şu ifadeler kullanıldı: “Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, AKP’nin kuruluş yıl dönümü vesilesiyle parti yöneticilerine ve milletvekillerine bir hediye gönderdi. İsviçre malı saatte Cumhurbaşkanlığı forsu ve Erdoğan’ın imzası bulunuyor.” AK PARTİ’DEN CEVAP GELDİ: HAZIMSIZSINIZ Sözcü ve TELE 1’in bu iddiasının ardından AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Hamza Dağ‘dan açıklama geldi. Konuya ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Dağ, haberin doğru olmadığını ifade etti. Hamza Dağ paylaşımında şu ifadeleri kullandı: “Yalanınız batsın. Her zamanki gibi eleştirecek bir şey bulamadığınızda o koca yalanlarınıza sarılıyorsunuz. Hazımsızsınız, yüzsüzsünüz.” https://twitter.com/avhamzadag/status/1560156251186778114?s=21&t=OjNzdNZ3eoYeqq7V5d3gmw

1 2 3