24 Nisan Çarşamba 2024
3 yıl önce

Selçuk Bayraktar'dan Tele1 TV'ye tokat gibi cevap: Damadın İHA'ları değil, Milletin S/İHA'ları

baykar, selçuk bayraktar, tele1 tv, iha, siha, sosyal medya, hür, özgür

Fransız milletvekilinden Macron yönetimine tokat gibi yanıt! "Laiklik, Müslümanlara nefretini kusmak için bahane değil"

ap, avrupa parlamentosu, fransa, milletvekili, manon aubry, fransa cumhurbaşkanı emmanuel macron, islam karşıtı, laiklik, nefret, kin, mide bulandırıcı

2 yıl önce

Fransa Cumhurbaşkanı Macron'a tokat

Fransa Cumhurbaşkanı Emmanuel Macron ziyaret ettiği Valence’de bir göstericinin tokatlı protestosuna maruz kaldı.

Tokat Havalimanı açıldı! Cumhurbaşkanı Erdoğan: Hayat pahalılığı sorununu kısa sürece aşacağız

Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın açıklamaları şöyle:   3 yıldır gelemediğimiz Tokat'ı özlemişiz. Görüyorum ki Tokat da bizi özlemiş. Onları gönülden selamlıyoruz. Bugün tamamlanan eserlerin resmi açılışları için birlikteyiz. Bugün hem şehrimize kazandırdığımız eser ve hizmetleri sizlerin takdirine sunmaya hem de yeni hedefleri görmeye geldik.  Rabbim birliğimizi, beraberliğimizi daim eylesin. Aramıza hiçbir fitne, fesat sahibini sokmasın. 13 yıl önce Tokat'ta mitingimizi yaparken, vefat haberini aldığımız Muhsin Yazıcıoğlu kardeşimi rahmetle yad ediyorum. Muhsin kardeşimin siyaset yolculuğunun her adımı, 'Dik duracağız, düz yürüyeceğiz, doğru gideceğiz' sözüne uygun şekilde geçmiştir.  Ülkemiz siyasetinin son dönemlerinde kimlerin nereye savrulduğunu gördükçe Muhsin kardeşimin onurlu duruşunu hatırlıyorum. Bir kez daha Allah'tan rahmet diliyorum.  "TÜRKİYE OLARAK NEREDE DURDUĞUMUZU ANLATTIK" Tokat olarak biz biriz, beraberiz kardeşiz, hep birlikte Türkiye'yiz diyorsunuz. Sadece şehirlerden bir şehir değildir Tokat. Burası İstanbul ve Bursa'dan sonra ülkenin 3. kalabalık şehriydi Osmanlı zamanında. Ticaret yollarının kesişim noktasında yer alan Tokat önemli bir merkezdi.  Bizi bölemeyecekler, bizi parçalamayacaklar. Ben dün Brüksel'deydim. Orada mesajlarımızı verdik. Türkiye olarak nerede durduğumuzu anlattık şimdi sizlerle Tokat'tayım. Malazgirt Zaferi'nden sonra Buhara mimarisiyle yapılan ilk cami bu şehirdedir.  Tokat sıradan bir şehir değildir. Her Tokatlı kardeşim kadrini kıymetini bilmelidir. Tokat'ı hakkettiği hizmetlere kavuşturmaya özel önem veriyoruz. YATIRIM BEDELİ 5 MİLYAR LİRA Yatırım bedeli 5 milyar lirayı bulan yüzlerce eser ve hizmetin resmi açılışını bugün bu meydanda yapıyoruz. Tokat'a yakışır. Daha nice yatırımlar var. Yeni Tokat Havalimanı'nı şehrimizin gelecekteki hedeflerinin bir sembolü olacaktır.  Yatırım bedeli 1 milyar 200 milyon. Yıllık 2 milyon yolcu kapasitesi var. Çok uzun yıllar boyunca ihtiyacı karşılayacaktır. Yeni havalimanımızın herkese hayırlı olmasını diliyorum. Tek ulaştırma yatırımı havalimanımız değil, Tokat çevreyolu köprüsü ve heyelan ıslahının, Reşadiye Asbastı yolunun Tokat-Sivas yolu ikbalinin, tarihi Hıdırlık Köprüsü'nün restorasyonunun da resmi açılışını gerçekleştiriyoruz.  25 ayrı yatırımı eğitimde hizmete açıyoruz. Güneş enerjisi santralimizi de resmen bugün hizmete sunuyoruz. 150 yataklı Erbaa  ve Turan, 10 yataklı Pazar devlet hastanesinin de aralarında bulunduğu çok sayıda sağlık yatırımının açılışını da bugün yapıyoruz.  20 YILDA 47 MİLYAR LİRA YATIRIM Geçen hafta 18 Mart Çanakkale Köprüsü'nün açılışı çok şiddetli rüzgar altındaydı. Şifa bulduk. Henüz atlatamadık. Yeter ki bu açılışları yaparken şifayı kapalım. Bu şifa bizleri çok daha ileriye taşıyacaktır. Tüm eser ve hizmetlerin Tokat'ımıza hayırlı olmasını diliyorum.  Son 20 yılda Tokat'a kazandırdıklarımız var ki saatlerce anlatsam bitiremem. Yatırım tutarı ne biliyor musunuz... 47 milyar lirayı bulan bu yatırımları ana başlıklarıyla hatırlatayım. 4 tane yüzme havuzu yaptık, güreşte tarih boyunca büyük şampiyonlar çıkardı Tokat... Biz Hüseyin Akbaş'ı unutmayız. Güreş antrenman salonu ile katkıda bulunduk.  "BİRİLERİ LAF ÜRETİR, BİZ İSE İŞ ÜRETİRİZ" Spor salonu ve kültür merkezimiz de yolda. İhtiyaç sahiplerine toplam 3,5 milyar lira tutarında kaynakla destek olduk. 46 adet sağlık tesisi inşa ettik. 16 km'den devraldığımız bölünmüş yola 278 km ilave yaptık. 294 km'ye ulaştırdık. Birileri laf üretir, biz ise iş üretiriz.  Eşek ölür semeri kalır insan ölür eseri kalır... Farkımız bu. Burada ne kaldı 15 ay. 15 ayda kapı kapı dolaşmaya var mıyız... Haziran 2023'te ben inanıyorum ki karşımdaki muhteşem tablo yeni bir destan yazacaktır. TOKİ vasıtasıyla 5 bin konut yaptık. İnşası süren 296 konutu da bu yıl tamamlıyoruz.  Toplam 6 millet bahçesi kazandırıyoruz. 9 baraj ve bir göleti bitirdik. 3 baraj daha inşa ediyoruz. 1,5 milyar lira Tokatlı çiftçilerimize tarımsal destek verdik. Cumhur İttifakı çiftçi buluşmasını yapacağız. Modern toplumlar ne yaşıyorsa benim toplumum da bunu yaşayacak. Daha iyi olacak.  2023'te vereceğiniz destekle daha büyük hizmetlerle buluşturmayı sürdüreceğiz. Türkiye büyük bir ülkedir. Türk milleti büyük bir millettir. En zayıf döneminde Çanakkale'yi düşmanlarına mezar eden bir milletiz. Şimdi Çanakkale'de dünyanın bir numaralı asma köprüsünü yaptık mı... Fiyatı 2,5 milyar avro. Muhalefet konuşuyor. Muhalefete davet yaptık, siz de gelin dedik... Beraber açalım, Bay Kemal gelmedi... Yanındakiler gelmedi... Ya gelin de bu heyecanı birlikte yaşayalım... Gelmediler... Biz milletimizle beraber açtık. Bu millet bunlara layık.  Japonya bir numaraydı. Biz onları da geçtik 1 numara biz olduk. Eskiden saatlerce beklenirdi. Ama şimdi 6 dakika... Niye... Benim milletim buna layık onun için. Kağıt üzerinde parsellenen kıyısından köşesinden yağmalanmaya başlanan vatan topraklarını verdiği milli mücadele ile üzerinde yeni bir devlet inşa etmiş milletiz.  "EKONOMİDE BÜTÜK BİR MÜCADELE YÜRÜTÜYORUZ" Gençler siz TEKNOFEST gençliğisiniz. Biz de bu aziz millete layık olmaya gayret ediyoruz. Gerektiğinde vesayetçilere, gerektiğinde sokakları karıştırmaya çalışan çapulculara gerektiğinde silaha sarılan darbecilere meydan okurken önce Allah'a sonra milletimize güvendik.  Bir süredir mücadelemizi ekonomide yürütüyoruz. Bu sürecin de sancılarını yaşıyor. Bedellerini ödüyoruz. Salgın döneminde dünyadaki dengelerin nasıl sarsıldığını gördük. Şu an 19 şehir hastaneleriyle sizlerleyiz. Artık hastanemizin olmadığı vilayetimiz yok.  Pandemi daha bitmemişten Ukrayna- Rusya krizi ortaya çıktı. Küresel enerji ve Emtia fiyatlarının yansımalarını da kısa sürede aşacaktır. Ülkemizi büyütmek için var gücümüzle çalışıyoruz.  "HAYAT PAHALILIĞI SORUNUNU KISA SÜREDE AŞILACAK" Asgari ücret artışından sosyal desteklere kadar vatandaşlarımızı enflasyona ezdirmemeye çalışıyoruz. Hayat pahalılığının canımızı yaktığını biliyoruz. Kimi üretimdeki artışlardan kimi aç gözlülükten kaynaklanan yol açtığı yükün farkındayız. Hukuki önlemlerle bu sürecin yükünü azaltmaya çalışıyoruz. Türkiye'nin gücünün büyüklüğünü herkes görüyor.  Ekonomideki çalkantılar tüm dünyada. Avrupa başta olmak üzere tüm dünyada yaşanıyor. Biz bu süreci fırsata dönüştürdük. Asgari ücrete yaptığımız zamla en yüksek zammı yaptık. Rabbim yar ve yardımcımız olsun.  550 MİLYON LİRAYA YAPILDI Yeni Tokat Havalimanı bugünkü açılışla birlikte faaliyete geçti. 550 milyon lira yapım bedeli olan havalimanından haftanın 7 günü İstanbul'a uçuş düzenlenecek. 2700 metre uzunluğundaki pisti ile dikkat çeken havalimanında ASELSAN tarafından üretimi yapılan yerli ve milli X-Ray cihazları kullanıldı. 7 UÇAK KAPASİTESİ VAR 5 yolcu 2 kargo olmak üzere 7 uçak park kapasiteli, pist uzunluğu 2 bin 700 metre olan Yeni Tokat Havalimanı 16 bin 200 metrekarelik terminal binasına sahip. YILLIK YOLCU KAPASİTESİ 2 MİLYON Havalimanından, açılışın ardından haftada 7 gün uçuş yapılacağı belirtildi. Yıllık yolcu kapasitesi 2 milyon olan yeni havalimanı altyapı projesi kapsamında pist, apron, taksi yolu, çevre güvenlik duvarı, çevre güvenlik yolu, hava seyrüsefer yardımcı istasyonunun inşaatı tamamlandı.

1 yıl önce

'Sınırlarımız kevgire döndü' yalanına tokat gibi cevap: Entegre güvenlik sistemi

Milli Savunma ve İçişleri Bakanlığı'nın ortak çalışması sonucu sınırlarda entegre güvenlik sistemi oluşturuldu. DOĞU VE GÜNEYDOĞU: 52 gözetleme kulesi IĞDIR: 54 km duvar, yol, aydınlatma kamera-termal sensör,41 elektrooptik kule AĞRI: 81 km duvar, 25 km aydınlatma, kamera, termal sensör, 59 elektrooptik kule VAN: 63 km duvar, 39 km yol, 103 eletrooptik kule,238 km yol yapımı ihale aşamasında HAKKARI: 27 km yol, 27 elektroptik sistem, 26 km yolun yapımı sürüyor ŞIRNAK: 33 km'lik set ihale aşamasında.... SURİYE SINIRI: 837 km güvenlik duvarı, 284 termal kamera SINIRLARDA KUŞ BİLE UÇURTULMUYOR Muhalefet başta olmak üzere küresel düşmanların yerli işbirlikçilerinin, "Sınırlarımız kevgire döndü" yalanıyla Türkiye ilgili olmayan görüntüleri servis ederek sosyal medyada yapılan algı operasyonlarının aksine sınırlarından havada ve karada alınan önlemler sayesinde kuş bile uçurtulmuyor. KAÇAKÇILAR VE GÖÇMENLER ANINDA TESPİT EDİLİYOR Irak, İran, Suriye sınırlarından Türkiye'ye sızmaya çalışan göçmenler, kaçakçılar anında tespit edilerek gerekli müdahale yapılıyor. Sınırlar örülen duvarlar, kurulan termal kameralar, sensörler, gözetleme kuleleri, İHA'larla an be an kontrol ediliyor. Açılan yolları ile de sürekli devriye alan kontrolü gerçekleştiriliyor. 6 BÖLGE TERÖRDEN ARINDIRILDI Türkiye'nin en uzun sınırı Suriye'de bulunuyor. 877 kilometre uzunluğundaki sınırın ötesinde başarılı sınır ötesi harekatlarla Afrin, Cerablus, Azez, El- Bab, Tel Abyad ve Rasulayn olmak üzere 6 bölgeyi terörden arındırdı ve istikrar sağlandı. Böylece, Suriye'den Türkiye'ye sızmaya çalışanlar önlendi. Irak, İran sınırında ise kaçak girişler nerdeyse tamamen bitme noktasına geldi. "HUDUTLARIN KORUNMASI MİLLİ BİR MESELEDİR" Sınır güvenliği konusunda yalan haberler, sahte videolar ve dezenformasyonla farklı bir algı oluşturulmaya çalışıldığını dikkat çeken güvenlik uzmanları, "Yapılan tüm açıklamalara, bilgilendirmelere rağmen maalesef bazıları gerçekleri anlamamakta, dinlememekte, görmemekte, duymamakta ısrar ediyorlar. Hudutların korunması milli bir meseledir. Bunun herkes tarafından anlaşılması lazım. Mehmetçik hudutlarda kendisine sağlanan imkanları en etkin şekilde kullanıyor. Yapılması gerekenleri başarılı şekilde yapıyor. Yalan haberler, sahte videolar, dezenformasyonla farklı bir algı oluşturulmaya çalışılıyor. Bunlara karşı sağduyu sahipleri dikkatli, müteyakkız olmalı ve bunlara karşı gerçekleri görebilmeli. Sınırlarımızda ileri teknolojiler kullanılıyor" değerlendirmesinde bulundu. 4 İLDE 872 GÖÇMEN YAKALANDI İstanbul'da Bakırköy, Zeytinburnu, Fatih, Beyoğlu, Beşiktaş, Üsküdar ve Kadıköy ilçelerinde 503 düzensiz göçmen yakalandı. Muğla Seydikemer'de jandarma 55 düzensiz göçmeni yakaladı. Erzincan'da ve Kırklareli'nde yasa dışı yollardan yurda giren 101 düzensiz göçmen yakalandı. Afganistan ve Pakistan uyruklu 213 kişi İstanbul Havalimanı'ndan sınır dışı edildi.

Türk Tabipler Birliği'nin Çapa'daki izinsiz eyleminde polise tokat!

Dün Konya Şehir Hastanesi'nde, Kardiyoloji Uzmanı Dr. Ekrem Karakaya, hasta yakını tarafından öldürülmüştü. Türk Tabipler Birliği (TTB), sağlık çalışanlarına şiddeti protesto etmek için Çapa'da eylem düzenledi. TTB'nin Çapa'daki eylemine polisler müdahale etti. Yeni Şafak'ın haberine göre; arbede yaşanan izinsiz gösteride sağlık çalışanı olan eşine destek vermek için eyleme giden astsubay N.B. taşkınlık yapan gruba müdahale eden polise tokat attı. O anların görüntüleri sosyal medyada büyük tepki çekti. https://twitter.com/eha_medya/status/1545090266788347904?s=21&t=StPEi1RTHZGNK3scRlR4Yg

1 yıl önce

Sağlık çalışanlarının eyleminde polise tokat atan astsubay gözaltına alındı

https://twitter.com/bilgiedinelim/status/1545099313902223360?s=21&t=GVIkWGhVykImSHXILE0QZQ Türk Tabipleri Birliği (TTB), İstanbul Tabip Odası, İstanbul Aile Hekimliği Derneği (İSTAHED) ile bazı sağlık meslek odaları ve sendikalara üye sağlık çalışanları tarafından dün İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa (İÜC) Cerrahpaşa Tıp Fakültesi önünde düzenlenen gösterilerde yaşanan arbede sırasında bir kişinin polise tokat attığı belirlendi. Polis ekiplerinin, Çemberlitaş'ta bulunan İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü binasına yürümek isteyen sağlık çalışanlarına izin vermemesi üzerine yaşanan gerginlik sırasında, sağlık çalışanı eşine destek vermek için orada olduğu öğrenilen astsubay N.K.Ö'nün, Çevik Kuvvet polislerinden birine tokat attığı anlar kameralara yansıdı. Kameralar tarafından olayın faili olduğu belirlenen N.K.Ö'nün, ilerleyen saatlerde gözaltına alındığı belirtildi.

İstanbul'da sağlıkçıların eyleminde polise tokat atan astsubay tutuklandı

Konya'da görevli doktor Ekrem Karakaya'nın silahla vurularak öldürülmesi, bazı sağlık çalışanları tarafından protesto edildi. Dün İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa (İÜC) Cerrahpaşa Tıp Fakültesi önünde gösteriler düzenlendi. Sağlık çalışanlarının eyleminde gerginlik Gösterilere Türk Tabipleri Birliği (TTB), İstanbul Tabip Odası, İstanbul Aile Hekimliği Derneği (İSTAHED) ile bazı sağlık meslek odaları ve sendikalara üye sağlık çalışanları katıldı. Polis ekipleri, Çemberlitaş'ta bulunan İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü binasına yürümek isteyen sağlık çalışanlarına izin vermeyince gerginlik yaşandı. Polise tokat atan astsubay tutuklandı Eylem sırasında yaşanan arbedede bir kişinin polise tokat attığı belirlendi. O anlara ilişkin görüntü, sosyal medyaya yansıdı. Gerginliğin tırmandığı esnada polise tokat attığı gerekçesiyle gözaltına alınan şüpheli N.K.Ö. tutuklandı. Şüphelinin, İstanbul İl Jandarma Komutanlığı'na bağlı astsubay olduğu tespit edildi. "Doktor olan eşimi koruma amaçlı refleksle hareket ettim" Söz konusu şüphelinin, hakimlik sorgusunda, doktor olan eşini koruma amaçlı refleksle hareket ettiğini söylediği öğrenildi. İstanbul Nöbetçi Sulh Ceza Hakimliğince, zanlının "kamu görevlisine karşı görevi nedeniyle direnme" suçundan tutuklanmasına karar verildi.