08 Aralık Çarşamba 2021

Sedat Peker ve Engin Özkoç’un ‘Kolombiya’ yalanını haber yapan Gerçek Gündem, özür dilemek zorunda kaldı

Sedat Peker ve Engin Özkoç’un ‘Kolombiya’ yalanını haber yapan Gerçek Gündem, özür dilemek zorunda kaldı

Organize suç örgütü elebaşı firari Sedat Peker ve CHP’li Engin Özkoç’un Türkiye Cumhuriyeti'ne yönelik yalan ve iftiralarını haber yapan CHP'li Barış Yarkadaş'a ait Gerçek Gündem internet sitesi "Kolombiya'nın Buenaventura Limanı'ndan Türkiye'ye getirilmek istenirken yakalanan 4.9 tonluk kokain"e dair haberinin yalan olduğu kanıtlanınca özür diledi.

 

Organize suç örgütü elebaşı firari Sedat Peker’i “kahraman” olarak tanıtan ve her söylediğini manşetten haber olarak veren Gerçek Gündem adlı internet sitesi son yalan haberi için kamuoyundan özür diledi.

 

CHP’li Barış Yarkadaş’a ait olan ve firari Sedat Peker’e yaptığı güzellemeler ile bilinen site, en son Kolombiya’nın Buenaventura Limanı’ndan Türkiye’ye getirilmek istenirken yakalanan 4.9 tonluk kokainle ilgili Türk emniyetini karalayan skandal bir haber yapmıştı.

 

YALANI ENGİN ÖZKOÇ YAYDI

 

Organize suç örgütü elebaşı Sedat Peker’in yalanını CHP Grup Başkanvekili Engin Özkoç dillendirmişti.

 

YALAN HABERİ KABUL ETTİ

 

Kolombiya’nın resmi makamları ile konuştuğunu iddia eden Gerçek Gündem isimli internet sitesi, haberinin ve haberde yayınladığı belgelerin uydurma olduğu ortaya çıkınca özür diledi.

 

İşte o özür metni

Yeni Yorum